09 huhtikuuta 2012

1. PÄIVÄ

Tää päivä ei mennyt iha suunnitelmien mukaan, mutta laitetaan se alkuvaikeuksien piikkiin. 


Mulla on suussa joku ihmeen tulehdus, jonka takia en pystyny juomaan sitä puhdistuslientä lainkaan. Siinä oleva sitruuna ja varmaanki myös cayennepippuri teki tepposensa, ja sai mun suun huutamaan vähän turhanki nättejä sanoja. Noh, elin sitte tänään pelkällä vedellä ja kahvilla + yhdellä Actimelilla, ajattelin et se jotenki neutralisois mun suuhappoja ja parantais haavaumat. Not.
Eipä tuo sillee mitään, veden ja aftalaastareiden yhteisvaikutuksen ansiosta pystyn varmana huomenna jo juomaan sitä mehua. Harmittaa vaan, ku oon aikatauluttanu mun projektin, niin tympii tälläset takaiskut, mut kai mun kroppa ja mieli on vaan niin kovasti pullan perään, että ne yrittää keinolla millä hyvänsä estää tälläset puhdistuskuurit. :D 


En ookkaan tainnu mainita siitä, et yks syy tähän puhdistuskuurille ryhtymiseen oli ihon hyvinvointi. Kesä tulee kovaa kyytiä, ja haluaisin, että ihoki on esittelykunnossa eikä sen ainasen pakkelikerroksen alla. Ajattelin ihon takia myös hankkia 10 kerran kortin solariumiin, koska a) paitsi että se parantaa ihoa, niin b) ruskettuneena se ainaki näyttää kivemmalta, vaikka ei paremmas kunnos oliskaa! Mulla on ollu huono iho ihan varhaisteini-iästä ja oon ite pahentanu sitä elämällä epäsäännöllisesti ja epäterveellisesti; mä valvon myöhään(as you can see......), dokaan melko usein, syön millon sattuu ja mitä sattuu, tupakoin ties monettako vuotta enkä edes ulkoile hirveesti. Tähän on siis tulossa muutos tän kuurin aikana, sillä kolmantena päivänä loppuu rööki ja neljätenä kahvi - ainaki tällänen plääni olis..... Voin jo kuvitella, kuinka aurinkoinen ja hyväntuulinen oon, ku en voi syödä ja mun addiktiotki viedää multa pois, mut nää onki mun omia valintoja matkalla terveellisempään elämään.


On alusta asti ollu selvää, ettei tää kuuri tuu olemaan osa mun tulevaisuutta ja määränpäätä, vaan eräänlainen ponnahduslauta kohti onnistumista. Koen, että mun motivaatio on nyt erilainen, ku ennen. Tahdon voida paremmin ja nähdä asiat valosammin,  olla energisempi ja virkeempi. En keksi syitä, jotka vois tsempata enempää! No okeiokei, myönnän, kyllähän se pienempi perse, parempi iho ja timmimpi haba houkuttaa kans aika paljon........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti