10 huhtikuuta 2012

2. PÄIVÄ

Mua niin vituttaa, meno on ihan sama ku eilenki! En pysty millään juoda sitä mehua, ku ottaa niin kipeetä. Ei auta ees kiukulla, ku en saa muuta ku kyyneleet silmiini. Oon yrittäny googlettaa kaikki maholliset avut aftoihin, mut ku ei niin ei. Jos jotain positiivista löytyy, niin empähä oo pystyny syömäänkää, joten ainakaan ei tartte siirtää tätä paastoilua, vaikka eihän tää nyt melkee ollenkaa ohjeiden mukaan.


Tuskin puhdistun syömättömyydellä sen enempää ku syömälläkää, varsinki ku se juoma on jääny pois kuvioista. Nyt oon vaan viedä nälkää vedellä ja kahvilla + puolella litraa light cokista. Tää on niin t u r h a u t t a v a a!! Kerranki, KERRANKI, ku musta ois ollu jonki sortin itsekuriin, niin käy näin. Oon kyllä päättäny, että syödä en kuitenkaan aio, vaan vaikka paastoan sit vedelle. Musta vaan tuntuu, et jos nyt alan popsimaan entiseen tahtiin, niin en tuu koskaan alottaneeks kunnon paastoilua. Oon vaikka sit vesilinjalla ja huonovointisena siihen 19. päivä saakka, mut ei auta, en aio luovuttaa! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti